GAAAAAH

Drömmer massa drömmar om att det rör sig något i min mage...
NEJ det gör det absolut inte! Men vartifrån härstammar dessa drömmar..?
Kanske för att jag pratade med Maria..

Såhär tjock är hon nu:


Och jag är helt fascinerad...





Idag ska jag jobba, och jag börjar snart! Dags att sminka sig och borsta tänderna...
Imorn börjar jag tidigt, och efter det ska jag träna !!
Du är la på Rebecka? ;P

Sen kanske Chris och jag kör en dietvecka med tonifsk och sallad. Han tonfisk och jag sallad.
Haha..Ja, det är inte lätt!

För nästa lön hade jag behövt en jacka och en klippning.
Men det går inte för jag ska till Paris.
Totally worth it










Okej, nu måste jag kila. Ha en fin dag.

Ps, såg ni Dexter igår...SJUKT BRA!!!





 Mmmmm lite kaffe hade inte suttit fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0