Hemma!

För trött för att sitta vi datorn. Varje tryck på tangenterna är en anstränging som får mig helt slut. Idag är jag hemma från jobbet, sjuk. Jag hatar det. Det är söndag och igår ringde jag och sjukanmälde mig. Det var pinsamt och stackars Emma fick ta emot ett samtal av en gråtande Liane.,
Jag är helt slut. Alla åker vi på det,  förr eller senare..Dunderförkylningen.
Asså, det är inte problemet, att jag är förkyld och febrig. Mitt problem är att jag inte kan jobba.
Jag tänker att "nu pratas det om mig, att jag är lat, ute och festat eller bara trött" jag är rädd för vad folk tror och jag VET hur mycket jag ställer till det genom att sjuanmäla mig en söndagsmorgon när det inte finns personal.

"Detta är Liane, och hon ber om ursäkt för att hon finns"

Men helt ärligt finns det inte en chans i helvetet att jag skulle kunnat jobba idag..
Orkar inget. Fasst det behövs städas:P
Chris jobbar idag..Och alla ndra ligger säkert bakis efter en sjudundandes festkväll igår!? :D
Hoppas ni hade kul, fan va jag längtar till Medicinfesten..Då jävlar ska det festas!

Igår såg jag King Kong, den "nya"
Det var nog fan den bästa film jag sett. Kanske inte, men sjukt bra var den!
Och jag grät, och grät och....grät!
Ja, se den!


Avslutar nog mitt bloggande här. Får se om jag uppdaterar senare.




WOW alla är så snälla mot mig!! Det börjar ju bli riktigt kul att blogga nu igen! Tack, underbara männsikor!
Och jag ber om ursäkt för mitt "tycka-synd-om-Liane-syndrom" haha..

Legat och läst The Dirt hela dagen.. Boken som Mötley Crüe skrvit med hjälp av Neil Strauss.
Sjukt bra, och ruggig är den. Det mesta dom gör är väl omoraliskt i min värld, antar att det är därför man blir helt fasst i boken.. Dom gör så vulgära saker att det knappt är värt att nämna! Men förutom de sakerna kan man ibland drömma sig bort och önska att man var en rockstjärna...
Kom du ihår när vi va rockers Rebecka? Bra. Kommer nån annan ihåg,? Inte? Bra! Haha




Det är inte lätt att vara kär när man är liten.
Ung och dum? Ja, annars hade du inte blivit snärjd antar jag.
Men håll din ösäkerhet för dig själv.
Den som själv valt att gå ur fällan är nog inte den som längtar tillbaka,
så du behöver inte vara ororlig att du inte får behålla den du avgudar!














         Hot                   Not                                          










Nähä, dags för ännu en kopp te:)









 Rebecka världens bästa kompis! Tack för att du finns <3

www.nilssonrebecka.blogg.se
Men det visst du la redan ? ;)
















Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan Tjejen !! Förstår helt hur du känner !! Men du skall absolut inte ha ngt dåligt samvete för att du e sjuk. Det händer ju alla.Det e absolut ingen som tänker några konstiga tankar om dig på jobbet bara för du e sjuk!!! Alla vet hur mkt du brinner för ditt jobb!!

Krya på dig och stressa inte tillbaka för alla andras skull utan gå tillbaka först när din kropp är redo !!!

Det e en fröjd att få jobba ihop med dig!!

Massor av kramar Sandra

2008-09-07 @ 14:33:01
Postat av: Rebecka

Jag antar att det inte finns bättre bilder på mig.. =))

2008-09-07 @ 21:31:42
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag kanske bara ska börja med att vara nykter, det skriker ju onykterhet i mina ögon.. Suck.

MEN DEN 19 SMÄLLER DET!

2008-09-07 @ 21:32:33
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Nejas

Stackare, hoppas du mår bättre snart !

2008-09-08 @ 12:27:40
URL: http://nejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0