Lycka

Total lycka..


Idag sa jag upp mitt nuvarande hyreskontrakt och det gick över förväntan!
Känns jättebra, och om någon vill hyra våran nuvarande lägenhet och flytta in den första november
så flyttar vi då.. Annars får vi vänta tills december...för att inte få betala två stycken dubbla hyror. Räcker nog med att vi får göra det en månad! Men det är det värt till 1000%


Nu ska jag hämta mormor och så ska vi hem till henne coh dricka kaffe.
Köpte en tårta till Jan som tack för all hjälp..



Ikväll är det klassfest och det ser jag framemot så jävla mycket!!
Kul ska det bli! ;D



Vad ska ni andra göra då?



What doesnt kill you, makes you stronger




P.s Igår var gud på min sida
Nu är det min tur att njuta av livet!



Kommentarer
Postat av: Anette

Jaadu,gubben och jag ska titta på TV äta och dricka nått gott. Och bara vara! Han har ju arbetat ute hela veckan så en lugn hemmakväll är precis vad han behöver."kanske" skulle jag ha velat göra nått annat, men mina behov får stå tillbaka. Min lille älskling behöver ha detta för att må bra. Så är det bara! Ha det bra ungar. kram mamma/ svärmor.

2008-09-27 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0