Medicinfesten

Vad är det egentligen..Medicinfest..Låter ju crazy.
Nej det är inte en fest som handlar om medicin och att knapra pills..
Det är ju en fest för alla som jobbar på medicinkliniken!
Det var fest för oss som behöver sätta lite mer "glitter och glamour i vardagen" som Görel sa. ;)
Och fest...Ja, det var det!!
Jag hade verkligen en skitkul kväll. Och återigen- Det blir ju vad man gör det till!
Skandalerna då? Nej, blev inte så många såna, men lite tissel tassel kan vi nog få fram i våra fikarum
(vad som sägs i fikarummet, stannar i fikarummet..)
Nähä, nu svamlade jag ut lite grann..Åter till ämnet..

Förfesten var hos Gerd, och dit kom jag efter några om och men. Marias son plockade upp mig på gatan i tron om att jag var en prostituerad. Okej, kanske inte. Men det kändes så. Haha
Ensam tjej, översminkad och kort kort kjol. Haha
Stannade till hos Maria en snabbis, sen vidare till förfesten hos Gerd.
Vi blev nog uppemot 25 pers. Fan va kul. Lite mingel och stressdrickande, sen va åtminstonde min festkänsla uppe ;)
Tog en buss till Solviken. En riktig partybuss, med allsång och allt..
Ja, och sen var det igång.
Vi åt och drack och festade gärnet helt enkelt.
Så mycket dans att jag faktiskt hade träningsvärk dagen efter!

Svårt att uppskatta ett antal, men det var sagt att typ 130 pers skulle komma tror jag?
Många var vi iaf.
Liveband fanns där med...

-Liane är det du?
- Ja, minns du mig??
- Dig glömmer jag aldrig


(eller är det så, att man aldrig glömmer mitt namn?)

Kul var det!

Vid två kom Jennie och hämtade oss, underbara Jennie <3


På lördag morgon vaknade jag 08.30.
För då skulle Chris iväg och jag mådde för illa för att somna om.
Gick upp och  satt här i några timmar. Seg.
Promenad vid ätran och mys gjorde mig piggare..
Mamma kom och hämtade mig i Jans bil, och hon jag och Chicco åkte ut till Näset
där Chicco får springa löst. Det var mysigt..Och vi pratade massa..
Sen handlade vi och hämtade upp Nellie...
Åkte hem och åt och spelade TP.
Underbar lördagkväll...
Christoffer var ute på galej och ramlade in nångång inatt..Skönt för mig att det inet är jag som mår dåligt idag^^,


Vid två börjar jag jobba...Dags för en dusch kanske?


                        
 

  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0