NY LYA!!

Yes, ni hörde rätt. Vi har fått ny lägenhet.
Jag är yr i huvudet, nästan svimfärdig. Sååå mycket tankar och gud silken sten som
föll från mitt hjärta när jag skrev på det nya hyreskontraktet!!

Lägenheten: Hyresrätt, två rum + kök, 75 kvm, nyrenoverad, ny kyl+frys, ALTAN, gräsplätt, två våningar, radhus, nästan i centrum, badkar som han sa attv i fick bada i hur mycket vi ville!
Hahha!!!!
Ringde idag. och skrev på idag.
Eller, ja det var Jan (morfar) som ringde... Han hade vart den andra som ringde, på morrnen, å så ringde dom hem till mormor vid ett och sa att vi fått den...
TACK!
Bra man har dom! Dom har verkligen ställt upp sen dag 1 då Mamma åkte iväg...
Inann dess har det inte var så, och jag har inte vart så bortskämd som jag är nu... Viktig info! Hehe..

MEN iallafall. vi kan flytta in redan den 1 november, men då betalar vi dubbel hyra i två månader (3 månaders uppsägningstid)
Vi kan flytta in den första december, för hon som bor där nu har skyldighet att betala tills dess..
Så vi får se. Man vill ju flutta så fort som möjligt..
Det spritter verkligen i kroppen!!

Imorn ska jag prata med men nuvarande hyresvärd...:S Oooh, vad jobbigt det kommer att bli..

Men okej., nu ska jag nog packa lite...




Finast, i mina ögon iaf! <3






Halvsyster Jennie




Nellie och jag

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Congratts! det har du verkligen förtjänat :)

2008-09-27 @ 12:45:20
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hello babe!

Fantastiskt roligt att ni fått ny lägenhet. Blev så överraskad, trodde att du trivdes så bra där ni bor nu? Hahahahahahaha skojja bara...

Saknat dig på jobbet idag, vi hade mycket. Fast jag jobba med Bettan och det är nice.

Hoppas vi jobbar ihop snart.Puss

2008-09-27 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0