Paris, Paris

wow, jag ska fan till Paris.
Det var helt och hållet en impulsgrej! Coolt, nu är jag sådär frisläppt och spontan som jag alltid drömt om att vara.
Paris.. Vad gör man i Paris? Nån som vart där?
Jag får fan ta och plugga lite på det nu..
Fan va vi ska ha det bra Rebecka, Josefine, Emma, Celine,Jennie och förhoppningsvis Emma b!










          

Tror det är dags för min och Chris traditonella frukost, knäckemacka med emilskinka,präsost och gurka+ te.
Mumma!


Fan va ointressant...

OH fuck, glömde berätta om min andra impulsgrej..
Köpte TV ! Hahaha....
Vi gick in i affären och 5 minuter senare stod den här..
Synd dock att Chris är väääldigt oteknisk vad det gäller kanalsökning och sånt, men men
Det ska nog ordna sig ;)




Oh nu börjar jag svettas rätt rejält och jag kräktes nyss upp slem som var av det grönaste grönt..
Kanske stannar inne hela dagen..lika bra!



  Älskar Dig <3











Idag har jag tillbringat dagen hos min Mormor. Det behövs ibland..
Det är mycket i mitt liv nu, det vill lixom aldrig lugna sig..
Kan man inte få lite lugn och ro? Kan allt inte bara bli bra!!?
Värst är det väl för Nellie, Mormor och Jan...
Mamma är det väl aldrig jobbigt för, hon är ju inte sådär väldigt närväarande som hon kanske borde..
Ja, vi får se hur det löser sig.
Snälla Nellan, gör ett försök. Vi vet att du hatar Hans, men är det värt så mycket att slippa honom?
Är det värt att flytta till en annan familj i en annan kommun. Jag hoppas inte det.



Man känner sig..Maktlös















Nu ska jag snart till Josefine och boka resa! JIPPI! Hoppas nu bara att man inte ska betala i förskott..
Pengarna rullar iväg och helt plötsligt har vi massa kläder och skor + en ny TV
Jag börjar att få panik.



Här har ni en youtube-länk.. MUMMA säger jag bara... Grrrrr

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zieR8ePeCPc&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zieR8ePeCPc&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>








Kommentarer
Postat av: Anette( svärmor)

Äh, vad ni är sööööööta ihop! Jag är så stolt över er. kram

2008-09-10 @ 12:56:57
Postat av: Ann

Vad jag blir avundsjuk, ett gäng tjejer som bara drar iväg! Kalaskuuul!!

Jag hoppas det går bra för Nellie, jag vet hur det är att känna sig maktlös, men tyärr har jag inga bra råd att ge dig. Du kan nog inte göra mer än att finnas där, vet att de känns för djävligt!!

Kram Ann

2008-09-10 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0