Party it is..

Förnekade mitt snorande och drog på mig masken och fixade håret.
Och därför sitter jag nu här, smått bakfull och trött.

Men det var en riktigt rolig förfest igår!
Josefine,Rebecka och jag hade följe ner till Robin och Emma
efter att jag röjt upp hela Josefines garderob i hopp om att hitta nått
som jag kunde ha istället för min otvättade gamla klänningen.
Och oohja drog på mig en av Josses klännigar och var redo att rocka!
Hade dock bestämt mig för inte inte gå ut.. No cash, och dessutom är det trist att gå hem i kylan
vid tre när man kan ligga nerbäddad och nöjd vid ett. Utelivet tilltalar mig inte längre?
Jo, men kanske inte igår ^^, Bratt är dock tusen gånger bättre än Zätas.
Zätas är fan B.

Tillbaka till förfesten..
Jo, hemma hos Robin och Emma. Med det vanliga gänget..+en med röd skjorta som gillade att fota..
(Tänk att vi splittrade, olika själar hängt ihop sålänge nu. Vad driver oss?)

Iaf senare på kvällen kom Marre och en kompis till henne, Martin G och Max, Stoofe A, kusin och ..nån mer?
Kakan kom.
Hm, ja, vi var rätt många iaf. Spelade twister och hade..Ja, jävligt kul!

Följde dem andra till bankomaten för att se om jag ändrade min inställning till puben på vägen..
Chris ringde, min räddning haha, mötte mig och vi vandrade hem och kokade makaroner. Mums.


nähä, tror jag ska krypa ner i sängen lite till.
Jag hade ju planerat en utflykt till Wapnö idag. Men vågar inte chansa med körningen.

Hoppas alla haed en trevlig kväll igår, det hade jag.



Vissa är dumma i huvudet





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag vet inte, ingen annan har väl någon annan.. :)

Haha! Nä, men visst är det konstigt.. Alla så olika, alla så.. .. Hm, ja vi låter det vara så bara. :)

2008-09-14 @ 19:10:50
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Paaarty! :D

2008-09-15 @ 18:31:02
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0