Passion!

Nu ska vi se här.. Vart ska jag börja?

Jo, nu finns det blogg-proffs. Inte bloggare som är proffsiga utan proffs som
vet hur en framgångsrik blogg skall skrivas.
"minst några timmar om dagen krävs..och..Passion!"
Jag har ingen passion? Eller..?
Hm, jo, min passion är fan djur, jag brinner för djur..
Men precis som "hajpojken" tror jag inte att det är ett lyckat koncept... Att skriva om katter alltså.
Min passion i livet är också att dela med mig. Om mina erfarenheter, för vad jag vet kan det alltid
hjläpa någon..? Jag hoppas det.

"Leanne var redan död när jag kom hem" hör jag i bakgrunden..
Leanne= Liane (på amerikanska!)
Christoffer glor film och jag sitter här. Det har blivit en vana nu...

Hoppas på mer vanor, lite bättre vanor. Som träning och så.
Idag har jag tränat, Rebecka och jag!
Det gick suveränt... Jag joggade ca 2 minuter på rullbandet sen fick jag panik.
Varför utsätta såg för sånt? HA?
Den kanske får ett spel och bara går fortare och fortare.. Jag ramlar och slår ut tänderna.
Nä, tacka vettja sit ups!
Men visst är det härlitg när man har tränat, man känner sig så duktig!

Rebecka hoppade av i farten emellan Varberg och Falkenberg och jag körde hem..
Var hemma en kort stund sen cyklade jag ner (ja, i svettiga gympakläder..)
Ner till stan, till Bosse min gaurdian angel. Eller vad ska man säg, han är mina tankar fasst personifierad. haha..
"unnade" mig att sola för sista hundringen och köpte nudlar för resten..
Mm, åt och tittade IDOL (heja JOHAN!!) och såklart heja Greczula (va, stavas det så?)
Heja falkenberg iaf..
Så nu sitter jag hör nyduschad och klar och tycker att dagen vart otroligt bra!


Jag har ju jobbat idag också ja.. Vi har studenter hos oss och det tycker jag är fantastiskt kul!
Igår undervisade jag hur man sätter kateter! Wow, så duktig man känner sig!
Idag hade vi lite möten och så på jobbet.. Vad kom vi fram till..? Jo att de nya matkorten som inte ska finnas är jobbiga, och att det hade vart jobbigt med en tvättmaskin och att det är jobbigt att ta tempen på maten och att det är jobbigt att vi undersköterskor inte har en egen expidtion. Typ..
Idag hade "jag" även möte med "min" förbättringsgrupp. Sjukt kul, jag älskar att styra och ställa!
Så nu ska jag gå igenom en heeel jättetjock pärm med massa PM. Byta ut, slänga, förnya osv. Phew, tur att jag har till januari på mig!


Diagnos: Duktig


Men iaf, jag ska tydligen få en egen elev snart..
Kul. Så länge det är inte  " x " så är jag nöjd. Jag menar.. hut kul är det att sätta IG på nån för att hon har större tuttar?
Skämtåsido!


Nähä, det var egentligen något hela annat jag skulle skriva om, men det tar vi en annan dag..


 My love



 My Life



 My bestfriend




Bettan, idag har jag tänkt på dig och är glad att allt är BRA!


Kommentarer
Postat av: Ann

Häftigt när man får beröm för sitt arbete!!

Får man en elev är man ingen nybörjare längre, bra jobbat tjejen, de e dom små grejerna som är dom stora! Bra med dig är också är att man läser mellan raderna att du respekterar och ser alla!

Kram Faster

nej, jag kommer inte att skriva faster mer...jag låter ju som 100!!



2008-09-25 @ 20:39:14
Postat av: Anette

GRATTIS, grattis!!!! Jätte kul att ni fått tag i en lägenhet till slut. Jag hjälper tii med "utstädning" om ni vill!Grattis även till din förlängning, "Jojjoten"!Där ser ni att det finns "ljusglimtar"! Är så glad att det går bra för er. kram mamma/ svärmor.

2008-09-26 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0