PMS

Jag vet, jag vet. jag har varit kass på att blogga.
Men det händer inte särskilt mycket i mitt liv nu, förutom flytten.
Och det är vad jag gör, packar. För det blir nog jag som får packa ner allt..

Jag hatar att ha PMS.
Det är ingen "dålig ursäkt" för att beteé sig illa, nej
jag kan faktiskt inte styra det. Ibland blir det jobbigt, lite för jobbigt.
Gråtattacker och kastade mobiltelefoner :S
Jag vet inte vad det kommer ifrån?
Det är som en liten jävel kommer fram i mig, helt crazy.
Stackars Christoffer och stackars Vincent. För jag blir tom arg på Vincent..
Hemskt när man inte kan hålla sina känslorni shack!
Var lycklig du man som inte lider av PMS eller av en PMS:ad flickvän...

Sorry? :(



Oj, jag hade en sån där raspig sexig (?) röst när jag vakande igår, det berodde nog på allt Singstar vi sjöng på klassfesten.
Gaaaahh, jag har faktiskt ont i öronen! Hemska, gälla toner som sjöngs. Främst av mig, haha..


                      

 Klassen...










Jag hittade en artikel i aftonbladet:

Nio av tio kvinnor skönhetsfuskar.

Storbritannien förändrar mer än 90 procent av kvinnorna verkligheten för att känna sig attraktiva, visar en ny undersökning.

Mode- och skönhetsindustrin bjuder in till många trick och det populäraste är att lyfta bysten med hjälp av en pushupbehå.

Nästan hälften av de tillfrågade gör det för att trolla fram ett imponerande dekolletage.
En av tio förstorar brösten med hjälp av "kycklingfiléer", behå-inlägg.

Det är även populärt att använda förstärkta strumpbyxor och trosor, som - åtminstone utseendemässigt - ger plattare mage och fastare rumpa.




Haha lite lustigt, det där har jag kört med i flera år, moahaha.
Kycklingfilé-benämelsen var tom jag å rebecka som kom på! ;) typ
MEN hur var det då när man var singel?
Hmpf, vänta jag skall bara plocka ut mina kycklingfilér, och ta av mina strumpbyxor
(för det måste man ligga på golvet att göra)
Minuter senare ser man ut som en lös heffaklump som säkert får gå hem igen..
Jag det inte alltid lätt.
Tur för mig att jag har någon som tycker om mig ändå!
Men självklart har jag kvar mina strumpbyxor, ingen får ju vara snyggare än mig!




Hej svejs, time for a shower!

Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis till den nya lägenheten!

Kram

2008-09-30 @ 21:34:24
Postat av: Rebecka

Alltså, jag glömde nog att säga detta. Men självklart hjälper jag till med allt du kan tänkas behöva hjälp med vad det gäller flytten utom att köra släpkärra =D Eller okej, om jag måste så kan jag väl det med.. :) Puss bästis!

2008-09-30 @ 22:08:26
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0