Sexblogg?

Nej, det går ju inte! Men är man anonym går det an, och det är skitkul att läsa!
Här är en rolig sexblogg som jag blivit tipsad om :  www.metrobloggen.se/sexiness


Läs den!


Ikväll har jag jobbat, det var lugnt och skönt och sköna kollegor ;D

Innan det kollade Rebecka och jag på de nya lägenheterna på Ekhaga. Dom e inte klara och vi klättrade under avspärrnings"repen".
Solen sken och vi njöt...Gick runt lite grann och tjöta.
Sen matlagning, vad? Falukorv i ugn. Jag hatar egentligen allt annat utan kokt wienrkorv och ölkorv. Men en härlig falutkorv slinker ner då och då..

Haha, nä. Nu är det time for bed.
har alla haft en bra helg? verkar inte som att någon kommit på att man kan kommentera..Eller?


Nyfiken man är på vilka som läser ens blogg.
Tänker du så här nu "Oh, ah, tääänk om Liane visste att jag läste hennes blogg asså...."




Inte? Okej.
I veckan jobbar jag mellantur, dagtur, mellantur, dagtur.
Ledig helgen (igen) och ska på klassfest!!
Oh no, vad ska jag ha på mig?
"silka problem hon har"

Men...läs sexbloggen nu!


Puss på skinkan












Bilderna e tagna när chris och jag va i Glommen en kväll...









Kommentarer
Postat av: Anette

Joodå, jag läser med ett förtjust leende dina tankar, funderingar och allt annat intressant!!!!!

Men du.... sex sidan gick inte att komma in på!!!!(ler!) Fortsätt skriva , det gör du bra! ( som allt annat.) Nu var jag väl snäll? krama min gosse, och Vincent förståss!!!

2008-09-22 @ 11:48:24
Postat av: Ann

Jag vill bara meddela den unga damen att Jag läser din blogg!! Den ligger på mina favvosar hehe. Vi får ha en date här framöver, hälsa mor och man! Kram kram

2008-09-22 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0