Underbara sol!



Gårdagens inlägg som jag såg var sparat i "utkast" publicerar det nu...Bloggar senare. När jag är mindre bakfull





Och här sitter jag..
Åkte hem till mormor för att nyttja hennes trädgård och tidningar (Slipper iochmed det att köpa egna)
Fick goda kotletter, och som tack för dom gick jag ut med Chicco.. En riktig långpromenad!
Vi gick i dom små skogarna och jag skrämde, som vanligt, upp mig själv.
"Höm chicco, hörde du? shit vad var det, vildsvin..vi springer"
"jävlar, är det en älg jag ser??"
Självklart inte! Men min rädsla bidrog åtminstonde med några springande steg.. Good for me!

Vad hade jag gjort utan min Momor?

Nellie har visat några av sina duktigia sidor dom senaste dagarna, skönt.
Hon förstod allvaret. Pheew.
Hoppas det håller i sig några dagar till...


Igår jobbade jag, och efter det åkte jag hem till Rebecka för att mumsa
äppelpaj och skvallra massa..smarrigt!!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Hem till Robin och Emma?
Annars e jag nog hemma. Är inte alls redo för det egentligen, och mitt jävla
munsår skrämmer la skiten ur folk. Har ni sett Alien?
När grejen kommer ut ur magen? SÅ ser mitt ansikte ut.


Klassfest v.39 !!! Första sen vi slutade. Fan, fan vad jag ser framemot detta! Kul Emmelie




Och, Medicinfesten..Såklart. Jag lovar att skvallra om alla smaskiga skandalder...Grr
Från MAVA är vi 33 stycken som ska dit tror jag? Wow..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0