WOHO

Nu lever jag igen! Förutom mitt äckliga herpes (Ja, det sitter ENBART på ansiktets läppar!!)
Känner mig piggare och ska snart ner till banken för att prata igneom mitt pensions-sparande.. Innan dess ska jag till Bosse..Jag har ringt han två ggr i mitt liv och dom två ggr har låtit exakt lika dant
- Hej det är Liane
-VEM??
-Liane (artikulerar kraftigt).. Magnusson..
- VEM??
-LIANE
-Nämen Hej Liane, vad trelvgt att du ringer, jag skulle nyss ringa dig...

Haha.. Herregud. Jag kommer aldrig mer våga ringa honom. Hur uttalar man mitt namn, Liane.. Hm, jag vet fan inte själv asså.

Nä, men detta ska nog bli en bra dag. Ringde till nån personalansvarig på sjukhuset för att få ett arbetsgivarintyg skickat till AudioVideo så vi kan köpa en TV avbetalning.
Hatar telefonsvarare, men tänkte att detta var viktigt så jag pratade in. Och sa fel nummer. Fattar inte hur..Så jag fick ringa upp IGEN...- Eh hehe, hej detta var Liane igen jag råkade säga fel nummer...

Suck!

Josse vill luncha med mig, synd att jag inte hinner!
Och Maria, fan va synd att vi inte kunde ses i helgen. Gud vad jag vill träffa dig och din..Mage? :)



Gottogo!




Hanna, världens bästa jobbarkompis! På delad plats med Sandra



Sandra!




Hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0