AJ aj aj! Blekning på G

Sitter just nu med två bettskenor i käften. Det gör vansinnigt ont när
blekningsmedlet kryper upp på tandköttet. Och så har jag troligvis hål i en tand
för bara på en tand på ett visst litet ställe ilar det som fasiken. Nästa gång ska jag inte ta
nåt medel på just den tanden. Men vad tror ni om detta? Blir säkert bra ;)
Vågar knappt svälja..


Jaja, iallfall. Kom hem från jobbet för en stund sedan och kan inte riktigt varva ner..
Det var rätt så stressigt och mitt men är nerpissat med ARE. Så det var bara att hibiscruba.
Yeas, it was MY day today! Not.
Antar att det kanske var värt att gå till jobbet ändå. Vissa är otroligt heta i tighta tröjor. Grr
Haha!



Imorgon är jag ledig och det känns skönt.
Jobbar dock helgen. Men jag ska no hinna med lite fest ändå! ;)
På lördag ska jag till Jennie för att hejja fram våran kära kör, i körslaget!
Blir la ett glas vin eller två.


Nähä. Det har gått 7 minuter. Det ska gå 30.
Svalget bränner. JA jag får skylla mig själv om jag får brännskador i käften.,
Men.. Vill man va fin får man lida pin, right? ;)




ja ni ser ju? Varför gör jag så med "läpparna" USCH! 





Hej!





Idga har min syster fått körkort, GRATTIS!!!
Jag är så stolt :D










Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Jennie!! Äsch, jag skriver det till henne istället.. :)



Werll, hoppas dina tänder blir vita, du sa inget om det i telefonen idag. Gah?! :)

2009-01-09 @ 12:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0