And life goes on...

I guess.


Nu ska jag snart till Bosse. Skönt att få ventilera sig lite.
Men just nu känsn det faktiskt som att jag äntligen är tömd på tårar.
Det gäller att dricka mycket, så man inte får vätskebrist! :P

Nellie är i skolan idag. Jag undar hur det går... Hoppas  det går bra.
Jag minns när min riktiga pappa dig, då hade alla sagt att han var sjuk, länge..
typ som cancer och att han hade ramlat ihop på gatan.-- Å..ja, barn kan snacka..
När kuratorn ringde till mormor för att prata om Nellie, hade kuratorn hört att Björn va sjuk.

Antar att det är lättast för folk att säga så? Att man har nån dödlig sjukdom..
Det är ju lättast för alla svenssons som inte har några problem. Känns det som..
Hände det plötsligt, hade han vart sjuk länge? Olycka eller sjukdom?



Men vet mni. Missbruk är en av dom få sjukdomarna som alltid har dödlig utgång, om man inte lägger av.
Så jag antar att han var rätt så "sjuK"

För med sjuk antar jag att folk menar någon fysisk sjukdom?
Psykiska sjukdomar finns väl inte? Det är ju bara sånna där konstiga uteliggare man ser som är knäppa,



Scuk. Nu ska jag sminka mig lite...tänkte jag...


Kl 11 ringer klockorna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0