Bambi på hal is..

Fingrarna är så stela av kyla. att jag knappt kan skriva..
Men jag gör ett försök ändå..
Christoffer tvingade med mig till lerhålan för att åka skriller,
med mina kusiner och min faster. Jag var egentligen för bakis för det,
men det var äldigt trevligt. Silken underbar släkt jag har <3
Jag satt dock på kanten hela tiden och vågade mig inte ner på den ´"tunna" isen..
Hade ju dessutom inga egna skridkor.

Fråndet en till det andra..

Gårdagaen var helt underbar!
Maten blev bra och sällskaper kunde inte bli bättre!!
Vi var säkert uppemot 20 pers på slutet..
Och jag fick massa presenter, så det kunde ju inte bli bättre!
Skandla dock att team weels åkte ut. Helt otrligt, trodde jag aldrig.
Säkert nått fel med röstningssystemet!!

Jagtror jag slutar här. Tar mina ostbågar och förflyttar mig till soffan.


Tack ALLA för att ni fögyllde min kväll <3
















Lika eller? Christina Augilera, Jennie Winroth. Tänk bilden i förg, den är ännu likare!








Lika va? :;P









Kommentarer
Postat av: Emma Jonsson

TACK för igår! =)

2009-01-18 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0