Barbiegirl

Jag ställde klockan på 08.00 i morse. "har ju såå mycket att göra"
Snoozade till 09.00.. Och nu sitter jag här. Vid datorn, en halvtimma senare..
Vad vardet nu som var så viktigt?
JO, Dammsuga, skura köksgolvet för hand, plocka av och hugga sönder granen,
sola solarium, köpa vin, bädda, städa till toan, laga mat, fixa tallrikar till efterätten,
duscha och sminka mig.
Men vem fan vill börja din dag med att dammsuga?

Tiden får ge mig kraft. Snaart..
Tror jag ska börja med att gå bort till meddo för lite solning.
Nu när utväxten är gul istället för mörkbrun... :S

Jag har ett till problem!
jag visste precis vad jag skulle ha på mig.. Trodde jag..
Men det var nog inte tillräckligt "dressat" ändå. Och
jag hade glömt att det vita linnet jag hade, inte var mitt.
Så nu vet jag inte vad jag ska använda. Har .. Ingenting..
Och dom 200 kr jag har kvar får nog gå till bensin...
(solningen har jag spratat till sen innan, jag har min
last =solning 1 gång/vecka. Chris snusar 1 dosa om dagen)
SÅ det så!

Jaha, fest ikväll. Är jag taggad? njae, inte nu när jag inte längre vet
vad jag ska klä mig i. Nått snyggt, som framhäver tuttatarna, men gömmer
magen och rumpan. Hahaha...


Nähä. Får dra vidare. Äta en kopp kaffe och dricka en smörgås.









Ja, ni vet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0