Hello

Idag har Nellie och jag varit på begravningsbyrån. Mamma jobbade.
Men dom va jättesnälla. Vi fixade en annons, och Nellie fick välja text och allt..
Det blir nog fint. Den kommer in på lördag.

Annonsen som hans föräldrar satt in, var idag och den var jättefin med en perfekt passande text.
Nu kommer jag inte håg den.. Men får klippa ut å spara!


Annars har jag inte gjort så mkt idag. Grejjat lite hemma, lagat mat och så.
Korven blev mycket god!
Pålördag kväll ska Chris och jag till min faster och äta mat.. Mmm, ska bli härligt!
Annars är det jobb som gäller, hela helgen. Och imorn ska jag ha två studenter.
Hur ska det gå. En ssk och en usk. Spännande..
Jag känner mig inte riktigt på topp, men är mycket gladare idag.
Livet går inte under.
Det som skedde, skedde av en anledning.


Vill se en film ikväll. Men vilken..? Nåns om har tips?



Puss






Älskling och jag på bal












Kolla hur vig jag är!



:



 


spagat. eller är det splitt?

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vad skönt att det känns lite bättre idag. Har du sett Björn Gustafsson filmen? Den är verkligen jätterolig, det är nog din typ av humor. Tänker på dig och Jennie när ni alltid kollade på Robert Gustafsson och gick runt och härmade han. Kommer du ihåg det? Aj,aj,aj och oj, oj, oj.

Ha det bäst!

Kram Hillevi

2009-01-22 @ 21:26:44
URL: http://hillevitony.blogg.se/
Postat av: Ann

Det är spagat Liane;)

kramsi kramsi Ann

2009-01-23 @ 12:21:40
Postat av: Anonym

Crash är väldigt bra med Sandra Bullock

2009-01-23 @ 17:18:52
Postat av: Anette

Hej! Har försökt att ringa er idag,Lördag. Inte för att det var nått speciellt , ville bara terrorisera er lite!!!( Ler!) Såg att ni skulle iväg och äta hos nån släkting. Vi åker imorgon, söndag, till Frilles dotters dop.Robert,Molly och Ulf ska åka med, det ska bli riktigt skojigt! Har varit och klippt mig, noppat ögonbrynen ( För första gången i mitt liv) AJJJJJJ!!!!!! Det gjorde riktigt ont! Ska sätta några slingor i håret i morgon oxå. Sen är jag PERFEKT!!!!!!! Ha det bra ungar, vi hör av oss när vi kommit hem. Kram

2009-01-24 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0