Jag fattar ingenting

Varför blir man röd i ansiktet när man skäms? Egentligen..?
Är det för att alla ska veta att man skäms, för det borde man veeerkligen göra ibland.
Och alla vet redan är man skäms, och ändå ska den här skrikande röda färgen blossa upp
i hela jävla fejjan.
Jag fattar ingenting!


Jag ska dra till jobbet om en timma. Jag är motiverad, men det är mest för att
jag längtar till helgen! Party sitter ju aldrig fel ;)
Synd bara att det är så många av mina tjejer som inte kan komma,
så jag får bjuda in killarna med. Men det blir nog bra! Det är ju svårt annars...
Om man ska laga mat till 20 pers? Eller? kanske inte. Men dyrt blir det iaf, haha.
Ja, Januari är värst. För alla.

Vad kan man ha för efterrätt? Tipsa mig!






10 sätt att reta din omgivning

  1. Ange att din drive-through beställning skall "tas med".
  2. Använd en torktumlare för varje strumpa i tvättstugan
  3. Använd endast kläder i flourocerande rött
  4. Öva på att låta som en fax eller ett modem.
  5. Använd MYCKET rakvatten.
  6. Använd signalraketer på en födelsedagstårta.
  7. Avböj bord vid resturangbesök, stå kvar vid kassaapparaten och ät upp alla mintkarameller.
  8. Avsluta alla meningar du säger med "i enlighet med profetian".
  9. Avtala möten den 31 september.
  10. Be servitrisen om en extra plats till din låtsaskompis.











 



Carolina Gynning.







Haha, visst är hsn söt, våran lilla Helmutt







Det här golvet skall inom en snar framtid ligga i mitt kök. HOPPAS JAG




Puss hej


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hej Liane!

Jag provade makemebabies grejen, herregud vilka fula barn vi fick, provade både med bild på Tony och Krister, det är ju tur att inte Jennie och Kim ser ut på det viset, dom såg verkligen helt groteska ut.

Jag tycker nog att erat barn var lite väl mörkhyat och vem fick han sitt negerkrull utav? Ha,Ha,Ha!

Kram Hillevi

2009-01-15 @ 14:06:56
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0