Ledig. Tankar. Uppdaterad. Ytlig

Det är ingen klysha att man på sitt jobb tänker mindre på sitt privata elände.
Idag är jag ledig och vaknade vid åtta av magont.
Jag drömde mardrömmar om att folk i min omgivning tog sitt liv.
Jag har kontroll, opch jag brukar alltid kunna "tänka" bort mitt dåliga mående.
Men nu hänger det över mig som en stor tjock filt.
Idag är jag hemma och jag har nyss pratat med Nellies farfar.
Det är ju visning/avsked av Björn på onsdag. Och jag jobbade, men det fixade sig
så vi ska dit vid fem-tiden.
Vi pratade även om att Nellie och jag ska hem till dom, för att gå in i Björns rum, så
att Nellie och kanske även jag kan få ta med oss något som vi associerar till honom,
kanske några av hans saker.. Han bodde ju hos sina föräldrar sen några år..Så han hade ju
sitt rum där...
Vi var där i julas och då hade han massa ramar med foton av mig och Nellie.

Jaja. Igår jobbade jag och jag kände bara att det va kaos!
Det var mycket omkring, men kanske var det så att jag var kaos inombords också.
Dagen startade så dåligt..
Men men, hade elev och det är alltid kul. Hon fick ta lite blodprover och sätta kateter och annat smått och gott :)

Idag ska jag inte göra någonting. Städa. Sätta på hög musik och städa. Det är min terapi, haha!

Näähä. Löning idag. Ja...Tyvärr var elräkningen så hög så jag har inga pengar kvar.
Blir lite indrivning sen! Tyra ringde och meddelade att ett kuvert väntade på mig.. :)







Nähä dags att göra lite nytta antar jag!





Världens vackraste Nellie






Björn. Typiskt att han blundar på kortet




Nellie. Nasse. Vincent .Jag ... Mycket gammalt kort !



















Och så till lite lättsamt och ytligt,

Här kommer min önskelista inför våren!!









mitt fina kollage, som jag gjort heeeelt själv!


Mer sommarkläder. romantiskat och fint



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Verkligen jättefina bilder! Att det alltid måste vara du som ska ordna med allting, ta inte på dig för mycket. Man orkar inte med hur mycket som helst. Självklart så förstår jag ju att du vill ställa upp för Nellie så mycket som möjligt men glöm inte bort dig själv, tycker bara inte att du ska behöva ordna med allting alltid.

Kram Hillevi

2009-01-26 @ 12:19:02
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0