Liane, Liane

Idag har jag jobbat. Känner hur snurrig jag är i huvudet! Men det gick bra idag,
hade en mycket trevlig student idag, Vi hade kul, röjde undan en jävla massa skräp
inför utstäd.. Ja jisses. Hoppas jag inte missat nått nu, för då får jag på moppo!
Ska hur som heslt byra grupp imorn, patientgrupp..
Det är ju tjusningen i jobbet, att man aldrig vt vad som komma skall.
Nu vet jag dock på ett ungefär hur dagen kommer bli upplagd. Är inte sugen...
Men det är så otroligt skänt att jobba. jag kanske går upp mig i tankar lite väl mycket ibland,
och när jag jobbar hinner jag helt enkelt inte ens tänka, faktiskt. Skönt!

Rebecka har klippt sig. Det var på tiden! Hon har hittat en frisör hon litar på,
så henne måste jag också testa! :)
Mitt hår..  Ja... mitt hår. Det har ofta varit fint i mångas ögon.. Men nu... Gult. sletet
och helt jävla dött. Så tröttsamt!


Eftersom jag ska upp supertidigt imorgon för att jobba blir det en lugn fredagkväll..
Ska antingen bara vara hemma eller så blir det hem till mormor... Får se!
Imorn är vi hembjudna till Ola och Ickan.  ska bli härligt... Lugn å ro å käk, kan inte bli bätte på en jobbhelg.






Oh hela mitt ansikte kliar! Dags att sola, Syndatt jag inte har några cash. Är det nån som har 60 spänn över till lite välgörenhet? sätt in det på konto nummer 6080-6 183 44 .. ..

Om jag lyckas hålla mig hemma ikväll kanske det blir ett glas vin?
Vems är allt vin som står i våran kyl?
Och om ni inte tar det inom två veckor så dricker jag upp det, annars blir det ju gammalt!
:)






PUSS










Underbara Sandra! tack för att du kom på festen, det är alltid lika roligt med dig.
Du förtjänar den bästa! ;)







..

Fin va?  Aldeless lagom klippt :D












Nellie!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah! Liane för fan! Den bilden var ju bara till för VÅRT bruk.. Äsch!



Och du, 3 litarn som står i er kyl, den gröna, Africa tror jag att det är, är Kristoffers.. :p

2009-01-24 @ 13:33:57
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0