Mein Kamf!

Ja, så tillbringades min kväll igår.
Rebecka och jag fixade till en riktig lyxmiddag
och drack några glas vin. Så himla trevligt!
Skönt att snacka av sig lite... Om allt mellan himmel och jord!

Idag vaknade vi rätt så sent, Rebecka åkte vid ett
och jag låg bara och slappade..
Bestämde mig för att ta en promenad.
Jag är verkligen stolt över mig själv!
Häromdagen gick jag tom INNAN jobbet.
Wow!
Idag gick nästan hela doktorspromenaden, i en raskt takt.
Elvis, Miss Li & Jag!
Det känns helt jävla underbart att flåsa fram med svetten rinnandes på ryggen.
I klänning och tights. Så ser ni en andfådd glaning som skuttar fram över
isfläckarna, så är det bara jag...:)
Mör i benen la jag mig på soffan pch slappade lite till.
Härlig dag!

Svängde förbi mormor och färgade Nellans hår...
Åt lite gröt och sen åkte jag hem för att laga mat..




Här kommer inspiration till beach 09






Supermodels!






VS Angels





Gisele går inte av för hackor!

(heter det så?)




 Den här bikinin hade jag täönkt beställa. Tittade på hennes tuttar och mage, och ångrade mig genast. MEN efter några mer powerwalks kanske det händer.. haha. Och några färre cheez balls.










Illusion














Sandra är en go tjej. Hon kanske vill följa med mig på promenader när inte Jennie kan? :D







Me and my partner in crime Rebecka.






Paparazzi! Kolla, en kändis i bakgrunden, det va väl han jag skulle fotat?


;P ;P



Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Höhö!

Om du skulle hamna på finkan skulle jag inte försöka få dig ut där ifrån, jag skulle sitta på bänken brevid och säga "Fuck, this was fun!"



Partner in crime gangsta'!

2009-01-06 @ 22:54:56
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

2009-01-06 @ 22:55:27
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Inga M

Hej Liane!

Du var inne på min blogg och undrade över namnet Liane. Men Du skrev på ett gammalt inlägg om Ömer Oguz så jag valde att svara Dig här istället.



Namnet Liane är ett vanligt gårdsnamn här i Årjängs kommun. Sammanlagt tror jag att det är 4 gårdar som heter så. Vår gård ligger i den del av kommunen som heter Sillerud.



Vad namnet betyder är jag inte säker på men tror att det kan vara något i stil med tunet i sluttning upp emot ett hus.



Jag heter dessutom Magnusson i efternamn precis som Du ser jag. Visst är världen liten ibland.



Ha en bra dag!

2009-01-07 @ 06:51:09
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Linn Lundh

snygg yacusssi, :D

2009-01-08 @ 15:29:28
URL: http://lundhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0