Opereras!

Nu kommer jag från kirurgmottagningen, falkenberg.
Jag har lämnat min nakna, skänade lilla Christoffer på en bår.. Hehe,
okej så illa är det inte. Men nu ska han äntligen få bort sina åderbråck..
Stackarn! Det är tyvärr väldigt ärftligt, annars är det ovanligt att en kille
i 20-årsåldern blir opererade för sådant..
Men iaf, dom var så trevliga där borta, och när den ena av dom började renbädda
en säng, kröp det i mina fingar och jag kände mig dum som bara satt och tittade på, haha!
Dom satt en PVK, dropp och han fick lite sömnpiller, sen så gick jag.. SKa snart dit igen och hämta
honom. Om en timma ca. Nu ska jag nog ta mig lite kaffe och en smörgås!

Var det ingen som tyckte om mina fina kollage av kläder igår?
Jag som tyckte att jag var såååå duktig! ;)


Idag blir det staden, ska se om jag kan shoppa nått för mina presentkort!
Jag vill ha chinos. Det är fulsnyggt. Men.. Ja, fulsnyggt. Jag gillar chinos.
Men frågan är om dom är anpassade till min päronformade kroppsform?
Kanske ska jag sktia i vad andra tycker och köa chinos för att det är bekvämt, vad sägs om det?




Det där med städ har inte blivit av.. På hela veckan. Jävla mombnedslag.








Tack Sandra <3







Jag och Rebecka! <3














Hej igen, jag blev hemskickad från uppvaket. eller jag valde att gå, för Christoffer snarkade och verkade osva rätt så gott på allt smärtstillande! Han låg i en liten äggformad värme-mössa och såg så söt ut! :)
Tror jag ska diska upp sen ska jag nog åka och hämta honom..


Här kommer ett till kollage!






det är ju snart dags för bikini... snart. kanske inte. men jag känner mig lite stressad.










Sådär ja! Tog Christoffers VISA-kort och stack till stan (chris var ändå så drogad på all ketogan han fick)
Fick inte köpt så mkt, men gjorde lite ärenden på apoteket, falkmanska och lyckohjärtat. Ännu mer inredningsgrejer som inte behövs-
"jag ska inte ha det plottrigt i den nya lägenheten"
Nej då. Jag kan bara inte låta bli. Denna gången blev det en fin "kanna" i typ zink? Fasst den var vit och så stod det "france" på.
Fint i mitt shabby chic kök!
Oooh, nu ska jag titta på golv!


och snart ska jag göra Tacos för att glädja Christoffer som har så ont :S

ha det underbart, puss.





Kommentarer
Postat av: Ann

Det var ett jättefint kollage, tyckte den vita klänningen och skinnjackan hade varit något för mig, om jag vägt 15 kilo mindre vill säg!!

Kram Ann

2009-01-27 @ 11:38:02
Postat av: Rebecka

Jag gillade dom såklart, och så mycket av det som jag med ville ha då! :D Hur gjorde du dom?!



Haha, shit.. Är det den bästa bilden vi har på oss två? Vad sägs om den med höga shorts på min kräftskiva då?! Eller de svartvita tagna på min altan, GAH! Vi måste ta nya ;)

2009-01-27 @ 12:11:46
URL: http://nilssonrebecka.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej, ring mig sen när "farbror" Doktorn har skurit färdigt i min stackars lilla gosse!!!!Och... ditt klädkollage var JÄTTE tjusigt!!!! Men vad är Chinos eller vad du skrev? Nått man äter???? Nej, ha det bra , kramar svärmor/mamsen!

2009-01-27 @ 13:10:48
Postat av: Hanna

Hej! Jättefina kollage. Jag ska jobba inatt och är lite nervös, komemr säkert vara nån som håller igån hela natten, hoppas nästan på det annars är jag rädd att jag ska somna...:) Ha det bra puss och kram.

2009-01-27 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0