So...?

Sinful.




Idag har jag vart ledig. Vart hos doktorn med "knölen" som nu var borta.
Var tydligen ingen fettknöl som den första doktorn sa. Men, men..
Dom tog lite prover för att utesluta att det är nått. Eftersom det faktiakdt kommer och går..
Och gör jävligt ont. JAJA!
Denna doktorn behövde iaf inte klämma på mina bröst. Det var ju alltid nått.
Var noga med att inte ta på mig min leopard BH med.
Vi får la se vad provsravren säger imorn. Jag tror inte att det är nåt, och det har jag sgat hela tiden.
Var dock väldigt orolig i lördags. men som sagt, vi får se..



Blev ingen promenad idag. Regnar som fasiken.. Men får se, tvingar nog mig ut snart ändå.
Måste gå. Så jag blir slank och snärt ;)


Nu ska jag dra och sola..  Och drömma mig bort........



Föresten. Lördagen var jävligt trevlig!
Gott med tacopaj. Gott med öl. Gott med tjejsnack och diskussioner.
Underbart med musik och folk.




Nä, dgas att bege mig snart.


Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0