Suck...

Hej.. Idag har vart en tuff dag. Först var jag hos min psykolog Bosse..
Han är så jävla klok, och så duktig. Fan va jag vill bli som honom!
Senare var jag hos momor.. vi snackade lite skit och drack kaffe..
Mormor, familjens överhuvud, vad hade man gjort utan henne?
Efter att ha varit med mormor stack jag till stan igen, för att träffa psykolog nr 2
Stefan, Nellies och mamas psykolog.
Låter som värsta psykfallen kanske.. Hehe. Men det var väl behövligt.
Han va också jävligt proffsig. Vi ska .. typ, prata om hur det varit att växa upp med mamma osv..
Återupprepa allt. Igen.

Hem, laga mat,  och slöa i soffan. Skön dag.
Jag tänker på Björn hela tiden., Att ha ligger några hundra meter i från mig,
nerkyld. Så ofattbart. Min Björn.,

Stefan sa ändå att det var vitkigt att inte bara komma ihåg den "gamla Björn" innan han va frisk,
utan man måste även få minnas hur han betett sig som sjuk.
För en människa ansvarar alltid för sina handligar, trots att han är död.
Men det är lite svårt att tänka på det, just nu..


Nähäh, har inte så mycket mer att skriva.


Livet är hårt.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Vad bra att ni får professionell hjälp, jag tror att det är jätteviktigt för att ni ska kunna gå vidare i era liv. Ni är verkligen inga psykfall, jag tror att ni är betydligt starkare än vad många andra är, tänk bara på allt som ni har gått igenom det är nog inte många som hade fixat det.

Var rädda om er!

Kram Hillevi

2009-01-21 @ 22:02:50
URL: http://hillevitony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0