Womanizer (updated)

Gnällfia. Jag?


Idag skiner solen, och det är så underbart!
Jag ska snart ta kraft och resa mig för att gå ut i det fina vädret
Ska en runda till stan, för att göra nödvändiga ärenden.
Hade det inte art nödvändigt hade jag säkerligen stannat inne.
För jag är trött. Waaayyy to tired!

Kanske blir pigg av lite sol? Vi få väl se :)
Jag åt fruktsallad till frukost, det mättade och är nyttig. Vad sägs om det, hah?

Äntligen är Rebecka, Celine och Emma hemma!
Jag har inte haft något socialt umgänge på länge nu, så ikväll
kommer Rebecka hit. SKa bli härligt att bara vara med Rebecka,
snacka om allt som hönt å bara ta det lugnt,m med ett glas vin eller två.
Det blir en riktigt Rebecka&Liane kväll!!
Just the two of us haha ;)


Jag vill inte vara den som alltid pratar om tråkigheter och problem.
But whats wrong whit my armhålor?
Det får vi se på torsdag!
Blev övertalad av Marie att ringa doktorn.. 
Mina armhålor är lixom ömma. Och jag har skippat deon och allt sånt.
Rakningen där emot är svår att motstå.
Jag vill inte se ut som en vildvuxen feminist (fördom 1)
Men tänk.. Om det är så att det är typ inflammerade rakutlsag jag lider av?
FETT pisnamt att gå till doktorn för det.
Får ta på mig leopard BH:n på torsdag, så blir det inte så pinsamt om det
nu inte skulle vara något, för då är både doktorn och jag glada över besöket.
Men tänkt. Om det nu är dom där förbannade körtlarna,,,
Och att det kanske är däför jag är så himla trött?
Bena lixom viker sig och det flimmrar framför ögonen..
Det måtte la inte vara rakutlsag?


Ja, detta få¨r tiden utvisa. Vi uppdaterar mer om det på torsdag!


Idag är jag föressten ledig, likaså imorgon. Skönt det.
Jobbade helgen på 5 c sidag. Igen.
Sen oktober har jag vart på Mava-sidan 9 ggr, å 5 c sidan 26.
Livet är la bra örättvist va? haha :P


Imorn ska min kraftiga utväxt bort, yeehhaw.
Men när ska jag klippa mig? det måste ske snart, för annars går håret av självmant..
Det har redan börjat..




Nähä, dags att klä sig. Idag är magen svullen av järtabletterna jag börjat äta.
Jag är vansinning. Gör nu kan jag inte ha på mig mina nya jeans, för då bullar det över.






Fint. På henne.. Men hur ska jag ha det? Jag vill ju behålla min längd, som jag kämpat så länge för..







naturligt 90-tals rufs. Snyggt











 Blond som Vince.Det gillar vi.







Så här ser jag ut i dagens läge











Jag har bestämt mig. Såhär ska det bli! :D


Pusshej!












Hej. Hu, pust och stön!
Nu har jag vandrat runt i stan som ett fån. Alla affärer var stängda och mitt ärende uteblev.
Typiskt! Nu är jag ju splittrad till tusen...

Jag gjorde mig alltså iordning i onödan,
Men hey, man kan ju vara snygg när man städar också?
Ska försöka ge mig på det. Granen skall väl snart ut?



Dags att kila, äta lite nudlar och fundera vidare på livet..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0